loading...

روغن های صنعتی

تفاوت گریس با روغن صنعتی:گریسها نیاز به نگهداری و دفعات استفاده کمتر دارند اما در نقاط دور از دسترس ابزار ها نمی توانید از گریسها استفاده کنید این جور وقت ها باید از روغن صنعتی استفاده کنید علاوه بر ا

بهزاد بازدید : 93 1400/02/13 نظرات (0)

تفاوت گریس با روغن صنعتی:
گریسها نیاز به نگهداری و دفعات استفاده کمتر دارند اما در نقاط دور از دسترس ابزار ها نمی توانید از گریسها استفاده کنید این جور وقت ها باید از روغن صنعتی استفاده کنید علاوه بر این گریسها خاصیت خنک کنندگی و پاک کنندگی ندارند اما به شدت از ورود گرد و خاک به قسمت های مختلف دستگاه جلوگیری میکنند و نسبت به روغن های صنعتی مقرون به صرفه هستند.

گریس چیست؟
گریس ساخته شده از ماده ژلاتینی است که دارای انواع مواد افزودنی ها و مواد غلیظ کننده است که این ماده غلیظ کننده به قسمت هایی از دستگاه که فشار زیادی را متحمل می شوند میچسبد و کاکرد آن را راحت تر می کند اما گاهی هم از انواع صابون ها در ساخت آن ها استفاده می شود.

تاثیر رنگ بر عملکرد گریسها:
گریسها دارای رنگ های متفاوتی اند که هر رنگ نشان دهنده استفاده متفاوت آن هاست مثلا رنگ سبز با محیط زیست سازگاری بسیاری دارد به گریسهای سیاه رنگ گریسهای گرافیتی گفته می شود که زمانی استفاده می شوند که شرایط کاری سختی وجود دارد گریسهای آبی رنگ مناسب برای استفاده در دماهای پایین اند و بر عکس گریسهای قرمز برای دماهای بالا استفاده می شوند. 

درج تبلیغات خرید روغن موتور در سایت دیوار

 گریس بهران یاقوت EP3:

این محصول جز انواع محصولات پرفروش برند بهران بوده و قیمتی مناسب دارد و با توجه به مقدار این محصول که به صورت بشکه ای است طول مصرف طولانی مدت نیز دارد البته این ویژگی بسته به مقدار استفاده ی این روغن بوده است.

این محصول پرفروش را می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری از فروشگاه های قابل اطمینان خریداری کنید 

فورمولاسیون گریس بهران یاقوتEP3  :

این روانکار بر پایه ی صابون لیتیوم ساخته شده است که در کنار مواد افزودنی ساختار مناسبی را به وجود آورده است. اکثر روغن های صنعتی و هم چنین گریس نسوز ها با توجه به برند آن ها تقریبا دارای ساختار یکسانی هستند.

بهران بردبار320 بهران بردبارF460 بهران گردان (UTTO (20W-40 بهران بردبارF150 بهران هیدرولیک HFDU46 بهران برش 12 بهران برش 34 بهران برش15 بهران یاقوت ep2 بهران بافت 22 بهران بافت 32 بهران مقاومK220 بهران کمپرسور VDL32

برای خرید انواع روغن موتور به آگهی رایگان سایت شهر24 مراجعه کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟